Menu
Το Καλάθι

Πολιτική Επιστροφών

Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος 

**αλλαγές δεν υφίστανται σε εκπτωτικά προϊόντα.


Οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα με ποσοστό έκπτωσης 50% και άνω.


Επιστροφή χρημάτων είναι δεκτή 5 εργάσιμες ημέρες μετά τη παραλαβή του προϊόντος με επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων του πελάτη στο κόστος των 5 ευρώ .

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται είτε με τραπεζική κατάθεση (Alpha bank, Eurobank) είτε με ηλεκτρονική συναλλαγή iban (Alpha bank, Euro bank) /iris



Ελαττωματικό προϊόν 

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη καθώς και τα έξοδα αλλαγής για προϊόντα που φέρουν κάποιο ελάττωμα 


Αλλαγή μεγέθους 

Η ομάδα μας είναι πάντοτε διαθέσιμη να σας βοηθήσει να διαλέξετε το κατάλληλο νούμερο για εσάς. Ωστόσο, εάν μετά από συνεννόηση (γραπτή η τηλεφωνική) σας καθοδηγήσουμε σε λάθος νούμερο, αναλαμβάνουμε την ευθύνη καθώς και τα έξοδα αλλαγής. Εάν η επιλογή για το νούμερο έγινε από εσάς και σύμφωνα με δίκη σας κρίση, τότε επιβαρύνεστε εσείς την αλλαγή. Οι αλλαγές που αφορούν άλλο χρώμα ή άλλο κωδικό γίνονται επίσης με δική σας χρέωση. Ωράριο τηλεφωνικού κέντρου είναι οι ώρες καταστημάτων. 


Οι ισχύουσες τιμές αλλαγών είναι 10€ για όλη την Ελλάδα & 12€ για την Κύπρο.


Ο κάθε πελάτης δικαιούται έως 2 αλλαγές.


Διαδικασία Επιστροφών 

1. Courier: Οι αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται χέρι με χέρι. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 6942782222 ή αποστέλλοντας μας ένα e-mail στο: glamangels2023@gmail.com για το προϊόν που επιθυμείτε να αλλάξετε καθώς και με ποιο θέλετε να το αντικαταστήσετε. Έπειτα εμείς θα σας αποστείλουμε εκ νέου στην πόρτα σας courier για να παραλάβει το δέμα, και μόλις γίνει η παραλαβή από εμάς και ο ποιοτικός έλεγχος του προϊόντος σας στέλνουμε το νέο προϊόν.


Διευκρινίσεις Επιστροφών 

Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.


Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και την επιθυμία σας για Αντικατάσταση ή Πίστωση ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.


Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά.


Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη-αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.